Örebro universitet

Igår sökte jag in till universitetet i Örebro, jag sökte psykologprogrammet som är på 5år. Jag får veta 20 december om jag kommer in eller inte och jag börjar i Januari så det är ganska dåligt med förberedelsetid. Ska ju isåfall flytta till Örebro om jag kommer in och när det är så kort tid från det att man får svar till det att man börjar så blir det lite svårt att veta hur man ska göra med lägenhet. Vill ju inte stå med en lägenhet i Örebro och sen får jag veta att jag inte kommer in, men vill inte heller pendla den första månaden. Sen är det lite tråkigt att jag läste i tidningen att det är flera hundra i kö och att det är jättehög konkurans, så detta känns mest som en dröm allt detta. Så ligger det till med detta, så nu är det bara vänta och se..

 






Kommentarer
Postat av: sussilusen

Jag önskar dig ett stort lycka till. Man måste ju iallafall söka för att ha en chans.

2011-10-09 @ 09:47:46
Postat av: Sara

Lycka till! hoppas du kommer in :)

2011-10-25 @ 13:45:39
URL: http://saramn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0