möte efter möte

Idag behövde jag inte skrapa is från bilrutan, skönt. Men gud vad det blåser ute och kallt är det, tror det kallas höst va? Bloggar från jobbet nu, jobbar till 14.30 idag, sedan har jag handledningsmöte direkt efter i två timmar. Sedan direkt efter det ska jag på ett till möte, det tar minst tar två timmar det också, som bara kommer handla om mig, mig, mig. Gott att vara ego ibland. Hade personalmöte i Måndags också, sen ska jag ha PA-möte på Fredag. Gillar möten? När jag kommer hem, måste jag städa mitt rum. Det ser ut som Bagdad där inne, ärligt.

Min kalender, min bästa vän. Klarar mig inte utan, skriver allt i den.
Blir knäpp i huvudet av den och blir knäpp i huvudet utan den. what to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0