längtar

Längtar är något jag gör ofta, eller egentligen jämt. Jag längtar alltid till nästa sak som ska hända, även om det bara är världens minsa sak. Som t.ex. Jag tar en godis, då längtar jag tills den är slut så jag kan ta en ny, inte för att det är gott eller för att jag är godissugen utan bara för att något nytt ska hända. Det spelar ingen roll vad det är, smak, lukt, känsla.  Jag kan inte leva i nuet, kontrollfreak som jag är.

Idag har det varit en jobbig dag, inte ens haft matlust, meeeen det går nog över tills imorgon. Tog mig iallafall en promenad efter jobbet och det var skönt, sen upp till Louise och Ida. Nu är jag hemma och har nyss duschat och ska lägga mig. Imorgon jobbar jag långdag, 07.00-16.30. Sen måste jag åka direkt till dansen som börjar 17.20, stress stress. Efter det ska jag till Arvika och umgås med Karolina, som jag har saknat den tjejen!! Så imorgon blir det en toppen dag!

Föresten så har jag ju bytt dans, dansar inte street-dance längre utan nu dansar jag Ragga, askul! Trivs verkligen i den dansen, dock är jag ju råkass, men är man nybörjare så är man!

Redo för att sova! Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0