60 år äldre än vad ni trodde

Idag vaknade jag faktiskt vid halv 8, men jag orkade inte gå upp för jag behövde ta ikapp lite sömn som jag inte fick natten innan. Så jag har legat i sängen och dragit mig ganska så länge. Nu ska jag få i mig lite lunch innan jag börjar jobba. Sista kvällen nu sen är jag ledig imorgon och sen jobbar jag dagen resten av veckan, 07.00-14.30/16.30. Till lunch blir det iallafall potatis och purjolök soppa. Sen ska jag göra mig iordning och försöka hinna städa garderoben innan jag åker, IGEN.

Just det, jag har ju börjat sticka och är inne på min tredje halsduk nu, som blir svart. Det är ett bra tidsfördriv, precis som korsord. Japp, min riktiga ålder är egentligen 79. Någon som önskar sig en halsduk i julklapp? call me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0