Min födelsedag

Idag fyllde jag 19 år. Har fått jätte fina presenter, av mamma och pappa fick jag en servis som jag hade önskat mig. Den är svart, sex tallrikar, sex skålar som är typ äggformade och sex muggar. Sedan fick jag två pärlhalsband och en liten stekpanna. Av min bror fick jag presentkort på Gina tricot och skydd till iphonen. Och av min själv köpte jag ju mobilen! Tack för allt fint, är jättenöjd :) Fick blåbärspannkakor och bakelse när jag kom hem från jobbet, det var smaskigt! tack också för alla gratulationer jag fått idag!  Har ju som sagt bytt mobil men har samma nummer, dock försvann alla kontakter jag hade. Så om ni tycker att jag borde ha erat nummer så kan ni skicka erat namn i ett sms till mig så jag får det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0