Inte bra tisdag

Fy vilken dålig dag, och klockan är bara 11.00. Vaknade 2 min innan jag började jobba, hade ställt alarmet med inte tryck på det, smart tjej. Han inte duscha, inte borsta tänderna, inte äta frukost, ingen matlåda med mig. Kom 5 min över så det var bra gjort ändå, men det tyckte inte alla. Idag har jag massa att göra efter jobbet vilket jag inte är så sugen på för att jag är extremt trött, ofräsch och på dåligt humör! Apoteket, möta upp och få mina sminkprodukter jag beställt, betala räkning, fylla i försäkringspapper, osv. Inte så stora saker med de är många och tar lite för lång tid för att jag ska hinna med allt idag. Men måste för imorgon hinner jag inte, då har jag två möten efter jobbet. Blä dålig dag, vem vill bättra min dag? Frivillig? Tänker inte ens bjuda på en bild idag.. Så sur är jag fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0