Julklapparna klara

Orkade inte skriva ett inlägg igår så gör det nu istället.
Igår var jag och pappa till Karlstad för julshopping, det blev shopping, på högnivå! Först tog vi Ikea, jag gillar verkligen inte Ikea. Men det gick bra och vi fyllde vagnen med bara julklappar till mig och min flytt, ops.. Sedan tog vi bergvik, käkade och köpte fler julklappar. Vidare in till stan, sprang runt, fram och tillbaks, jisses! Ska försöka glömma bort vad vi köpte så det blir en överraskning på julafton, därför skriver jag inte vad vi köpte.
När vi kom hem, runt 19 blev det mat. Sedan gjorde mamma slingor på mig, jag blekte även tänderna och färgade ögonbrynen, sånt där som måste göras då och då!
Nu är jag på jobbet, efter det ska jag på möte och sedan massage, underbart! Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0