Boda borg och Gokart

Trotts att jag och louise försov oss med 50 min så kom vi iväg i bra tid ändå. 09:20 bar det av till Boda borg! Inte varit där på riktigt länge så var lite nervös att jag skulle pajja för vårt lag "Chillbullarna" tjejlaget. Men det gick ganska bra ändå, 5 stämplar fick vi! Efter detta så tog vi vägen förbi Gokart banan i Kristinehamn. Vi visste ju att killaget skulle slå oss där, men vi tänkte ju inte ge oss utan match. Banan var blöt eftersom det regnade så jag fick mig en snurr, men det var askul och jag har haft en jättebra dag! Tack vänner :-)

Det är ju lite fler än 5 stämplar på kortet, men det var för att vi gjorde samma bana fyra gånger, så vi tyckte att vi var värda att stämpla varje gång!



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0