Kaffe

Precis pratat med Marcus som går på flyget alldeles strax till gran canaria, de åkte till Sthlm igår så vi sa hejdå igår, det var jobbigt usch! Men jag hoppas de får det varmt och skönt :)

Nu har jag precis kommit till jobbet och är redan inne på min andra kopp kaffe, brukar bli fem st innan kl 9, här gillar vi kaffe. På tal om det så måste jag ta upp något som jag tycker är konstigt och som jag verkar störa mig på lite för jag reagerar varje gång jag hör eller ser detta. Det är är folk skriver eller säger, käkar frukost och en kopp kaffe.
Jag tycker att kaffe hör till frukost, måste man säga extra att man har kaffe till frukosten? Man säger ju inte om man dricker te till frukosten. Fattar inte grejen.
Önskar er en bra dag, drick 5 koppar kaffe om dagen, då blir du inte deprimerad! statistiker finns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0