Godmorgon

Sitter här och dricker en jordgubbssmoothie nu. Har blivit lite beroende av smooties, är nästan det enda jag äter nuförtiden. Det är för att det går så snabbt och enkelt att göra, bara slänga ner nått i mixern och sen dricka! Men, jag har proteinpulver i ibland, så att jag inte ska mista en massa viktigt och vikt. Dricker ju det för att det är gott och enkelt, inget annat.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. Erica kommer sen innan jag börjar jobba, hon ska få låna lite hippiekläder av mig tills på lördag. Börjar 14.30 och slutar 22.00 ända fram till måndag, jobb jobb.

Just det, klippte mig igår. EN DECIMETER!! men jag är så förbannat nöjd och det är så gott nu, jättenöjd. Tack Petra. Jag får lägga in en bild när jag har duschat och fixat det, just nu har jag massageolja i det från massagen igår.

Såhär såg jag ut när jag var utklädd till hippie på midsommarmaskeraden. Bjuder på´t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0