Blir lika chockad varje gång

När jag åkte till jobbet förut hände detta.
Omkörning 1: rödbil kör om mig och grönbil. Jag kommer nära grönbil som inte kör speciellt fort, jag tar då beslutet att köra om istället för att ligga uppe i arslet på grönbil. Så jag kör om och hamnar bakom rödbil. Då kommer grönbil och gasar på som tusan och kör om både mig och rödbil, av vilken anledning? Jo, grönbil klarade inte av att bli omkörd nämligen.

Omkörning 2: silvrigbil kör om mig precis innan omkörningsfilen tar slut, för att sedan behöva bromsa in enormt eftersom det är en bil med släp framför mig som silvrigbil nu hamnade bakom. Två sekunder efter så svänger silvrigbil in på avfart för att svänga av motorvägen. Detta kan jag tycka är onödig omkörning, så vad är anledningen till att silvrigbil gjorde såhär? Han ville visa oss andra hur man leker med allas liv.

Vill bara nämna att, föraren i både grönbil och silvrigbil var män. Bara något jag noterade fördomsfritt sådär..


Kommentarer
Postat av: Sussilusen

Machoman, eller hur? ;))

2012-03-18 @ 07:46:33
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0