Börjat packa

Idag har jag varit och tittat på min lägenhet, den var så fin så! Enda vi ska fixa till är att bygga en vägg extra och byta golv köket. Helst vill jag köpa duschväggar också men pappa ät lite skeptisk till det, han är rädd att jag ska smälla in dem i toastolen så antingen den går sönder eller väggen. Fast så klantig är inte hans dotter säger jag då! Tror ni jag får som jag vill?
Gick och la mig kl 22.00, nu är kl 01.00. Kunde inte somna så jag började packa ihop lite kläder och skor som jag inte kommer behöva närmsta månaden. Sjukt vad jag har mycket saker!
Nej, nu måste jag sova för imorgon ska jag gå upp 06.40 för att åka in till stan och skriva på kontraktet till lägenheten.
Natti natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0