Grekland

En nystart på bloggen, helt tom från gamla inlägg. Detta pågrund av olika anldningar. Hade tänkt att sluta blogga först, men sen kände jag att jag behöver få skriva av mig ibland, både bra och dåliga saker. Designen har ju såklart Ida Hallén gjort, för att hon är så snäll och duktig!

Nu ska vi starta bloggen med något trevligt, foton från Grekland!!
En riktig fotobomb ska ni få ;-)

Såhär såg rummen ut, helt okej.
Ett stort minus var att sängarna var byggda av sten!



Poolen, badade inte så mycket i den. Vi var mest vid havet.


På en av strandbarerna.
Louise "avnjuter" sin shot som man får efter varje måltid, trevligt tycker jag då.


Mamma, jag och pappa försöker göra så att det ser ut som vi går på denna bild.
Men Robin pajjade ju det rätt hårt som står helt still. haha


Påväg ut för att äta, som var typ det enda vi gjorde kändes det som ibland.
åt, åt, åt.. aldrig varit så tjock som under denna veckan!


På tal om mat då. Här är vi på bästa våffelstället! Hur feta våfflor som helst
med glass och frukt på, godaste. Skulle ta kort på dem tänkte jag, men eftersom
jag är så glupsk så kom jag alltid på det efter att jag hade käkat upp den.


Synd att de hade så små glas..


och så små ölflaskor. "fattar inte hur jag kunde bli full vettu, tog ju bara en öl?"


Så hyrde vi mopeder en dag, åkte runt i sju timmar. Såg mycket fint,
men rompan sa "aj Emma, aj som fan!" Med det var det värt!


Två skönheter.. Jag och pappa passar så bra i hjälm med våra klot till huvuden.


och helt plötsligt hittade vi crazy frog utanför vårt hotell, som också ville åka moppe.
Så hon åkte med, jädrar i min lilla låda.


Min fråga är hur kan Louise vara så söt i den hjälmen, hur är det möjligt?
Med den hjälmen?!


Moppepojken är tillbaka!


Vi var på fiskspa också. Man stoppade ner fötterna bland massa fiskar,
så åt de upp död hud på fötterna. Jätte obehagligt!
 

Vi var ute med en piratbåt också. Åkte till en strand och mat ställe,
sedan åkte vi runt så vi fick se olika klippor och bada från båten, hur härligt som helst!


Och då var såklart undervattenskameran med.
åh så fin man är under vattnet, tror jag ska börja arbeta som val.
Eller groda, ser mer groda ut.


Louise är ute på simtur i havet, jagad av en haj!
Nej, skojja. Men jobbigt känsla att se en haj bakom henne på bilden.
Hua vilken stress!



Första kvällen var det lite party, som avslutades med armbrytning.
Hade as kul, vilken sinnessjuk krog, nått jag aldrig kommer glömma!


Sätt er aldrig på en kaktus!!
inte för att jag har gjort det, men fan det kan inte vara skönt alltså.


En trevlig liten krog utan toasittsar.


Det fick bli det sista fotot. Men jag tror ni ser att vi hade det hur bra som helst! Jag åkte då med min underbara familj och min underbara vän Louise. Alltså en hög med människor som jag älskar så otroligt mycket! Just det, vi var på Kreta i staden Platanias, kan ju vara kul att veta.

/puss Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0