vinterjackan

Idag bloggar jag från jobbet, jag har nämligen den lyxen att jag fick ha med mig datorn idag. Imorse gick jag till jobbet 06.35, började lite tidigare idag. Det var 6 grader ute, igår var det 0.2 grader och is på bilrutan. Men Idag kände jag verkligen inte för att frysa för det gjorde jag verkligen hela dagen igår. Så idag hände det, jag tog fram vinterjackan! 25 oktober åkte den fram. Kändes inte bra alls till en början, men sedan när jag gick ut så var det underbart att slippa frysa. Dock, vill jag inte ha den vinterjackan som jag hade förra året, vill ha en ny. Men vad ska man ha? Det är ju bara välja, antingen en ful och du håller dig varm eller en fin och du fryser hela vintern. Just nu är jag anti-vinterjacka så vägrar tycka att någon är snygg och varm samtidigt.
En sådan kanske? praktiskt ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0