det gör dig starkare

Idag kom en känsla och flög rakt igenom kroppen på mig, ni vet den känslan som känns som om en stöt går igenom kroppen på en. Den känslan när man är tvungen att tvärnita bilen, går ur och dra sig i håret och försöka sansa sig. Precis den känslan har jag kännt tre gånger  i mitt liv, idag kom den igen. Det var inte mig det hade hänt något med, det var min vän. När jag hade sansat mig förstod jag att jag känner så starkt för den här männikan att jag trodde att det var mig själv det hände. Detta bevisade för mig att hon är en del av mig, på riktigt. Jag ska finnas där, precis som hon fanns för mig!

I am down but I'll get up again

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fan mig den bästa som finns! jag älskar dig så otroligt mkt emma! <3

2011-10-03 @ 21:56:57
Postat av: Ida

Emma du är en sån jävla fin människa. <3

2011-10-03 @ 22:27:46
URL: http://everysecong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0