lev med det bara

Tjenare Tjenare!
Sitter och dricker en kopp kaffe och nyser. Tog på mig deo nyss och det gick ju sådär. Nyser som en idiot, det rinner ur ögonen och är helt slö i kroppen. Mina allergier och min astma har jag bestämt mig för många år sedan att det inte ska vara något hinder för mig. Men vissa dagar är jobbigare än andra. Idag är en jobbig dag, fysiskt. Jag mår sällan dåligt över det psykiskt längre, what to do? Det finns där och det enda jag kan göra är att ta medicinarna för att dämpa det, inget annat. Finns ingen mening med att tycka synd om sig själv, det finns de som har det värre än mig.

Iväg och jobba snart, ska få i mig lite mat bara. Ikväll ska jag på maskerad, vet dock inte om jag hinner klä ut mig. Men roligt att träffa lite folk bara också.
Här har ni min nya frilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0