iphone 4

Idag har jag gjort en dåligt dag till en bra dag. Vet inte vad det är med mig egentligen, är lite bitter. Den tiden på månaden kanske? ... Var uppe tidigt imorse och åkte på massage igen. Ska även dit på tisdag för att reda ut problemen i ryggen. Musklerna trycker på lungorna typ så att jag får svårt att andas, så massören ska fixa till detta nu, men aj så ont det gjorde idag.

Efter det tog jag mig en lång lång promenad, med en kaffepaus hos Louise. Älskar att rensa skallen med hög musik och kall höstluft.

Men trotts en sådan bra start på dagen så var jag fortfarande bitter.
Åkte till jobbet 14.30, fortfarande bitter. Så jag köpte mig en Iphone 4, dyr brud. Japp. Men nu är jag glad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0